Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pracovníků SŠ – Bc. Petr Vágner, DiS.
Bc. Petr Vágner, DiS.
Diplomová práce
Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pracovníků SŠ
Integration students with autism to regular secondary school in the perception of teachers high school
Anotace:
Diplomová práce nese název „Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pedagogických pracovníků střední školy“ a zabývá se tím, jakým způsobem vnímali a prožívali pedagogičtí pracovníci běžných středních škol integraci studenta s dg. PAS na běžné střední škole. Cílem teoretické části práce je uvést čtenáře do problematiky v teoretické rovině. Předkládá poznatky z oblasti poruch autistického …víceAbstract:
This master thesis is entitled "Integration of students with ASP (autism spectrum disorders) in a usual secondary school in perception of pedagogical employees from the secondary school" and focuses on the way, how pedagogical employees of secondary schools perceive and experience the integration of pupils with ASP diagnosis on a usual secondary school. The aim of the first part is to introduce the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/chqai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová