Ing. Barbora Nová

Bakalářská práce

Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o.

Analysis and innovative suggestions for promotion of NOVY s. r. o. company
Anotace:
Abstrakt Práce je analýzou současného stavu propagačních aktivit společnosti NOVY s.r.o. a následně pak návrhem (projektem) inovačních, modernizačních změn, které mají přinést i přiměřený nárůst objemu prodejů. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace, marketingovým mixem a faktory, které ovlivňují tvorbu marketingového mixu. Praktická část se věnuje především analyticko-projektové …více
Abstract:
This work is an analysis of the present state of promotion activity of NOVY s.r.o., and consequently also a sugesstion (project) of inovative and modern changes, which should fetch along equivalent increase in a volume of sale. The theoretical part deals with tools of marketing communication, marketing mix and factors which affect the creation of marketing mix. The Practical part deals with a study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní