Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o. – Ing. Barbora Nová
Ing. Barbora Nová
Bachelor's thesis
Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o.
Analysis and innovative suggestions for promotion of NOVY s. r. o. company
Abstract:
Abstrakt Práce je analýzou současného stavu propagačních aktivit společnosti NOVY s.r.o. a následně pak návrhem (projektem) inovačních, modernizačních změn, které mají přinést i přiměřený nárůst objemu prodejů. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace, marketingovým mixem a faktory, které ovlivňují tvorbu marketingového mixu. Praktická část se věnuje především analyticko-projektové …moreAbstract:
This work is an analysis of the present state of promotion activity of NOVY s.r.o., and consequently also a sugesstion (project) of inovative and modern changes, which should fetch along equivalent increase in a volume of sale. The theoretical part deals with tools of marketing communication, marketing mix and factors which affect the creation of marketing mix. The Practical part deals with a study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s5wc4/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová