Ing. Barbora Nová

Bachelor's thesis

Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o.

Analysis and innovative suggestions for promotion of NOVY s. r. o. company
Abstract:
Abstrakt Práce je analýzou současného stavu propagačních aktivit společnosti NOVY s.r.o. a následně pak návrhem (projektem) inovačních, modernizačních změn, které mají přinést i přiměřený nárůst objemu prodejů. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace, marketingovým mixem a faktory, které ovlivňují tvorbu marketingového mixu. Praktická část se věnuje především analyticko-projektové …more
Abstract:
This work is an analysis of the present state of promotion activity of NOVY s.r.o., and consequently also a sugesstion (project) of inovative and modern changes, which should fetch along equivalent increase in a volume of sale. The theoretical part deals with tools of marketing communication, marketing mix and factors which affect the creation of marketing mix. The Practical part deals with a study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Stanislava Borejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní