Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o. – Ing. Barbora Nová
Ing. Barbora Nová
Bakalářská práce
Analýza a návrh inovací propagace společnosti NOVY s.r.o.
Analysis and innovative suggestions for promotion of NOVY s. r. o. company
Anotace:
Abstrakt Práce je analýzou současného stavu propagačních aktivit společnosti NOVY s.r.o. a následně pak návrhem (projektem) inovačních, modernizačních změn, které mají přinést i přiměřený nárůst objemu prodejů. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace, marketingovým mixem a faktory, které ovlivňují tvorbu marketingového mixu. Praktická část se věnuje především analyticko-projektové …víceAbstract:
This work is an analysis of the present state of promotion activity of NOVY s.r.o., and consequently also a sugesstion (project) of inovative and modern changes, which should fetch along equivalent increase in a volume of sale. The theoretical part deals with tools of marketing communication, marketing mix and factors which affect the creation of marketing mix. The Practical part deals with a study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s5wc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Eliška Pechalová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová