Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín – Bc. Jiří CIEMALA
Bc. Jiří CIEMALA
Master's thesis
Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín
The project of customer relationship management of PMS Prerov, a.s. in cask segment in Zlín region
Abstract:
Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné …moreAbstract:
The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21060
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIEMALA, Jiří. \textit{Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nbl5wc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIEMALA, Jiří. Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová