Diana Li
Bakalářská práce
SME Inovation potential development
SME Inovation potential development
Anotace:
Inovační potenciál malých a středních podniků je souborem všech zdrojů, které určují míru jejich připravenosti plnit úkoly zajišťující dosažení stanovených inovačních cílů (implementace inovační strategie podniku). Malé a střední podniky hrají důležitou roli v ekonomice jakékoli země. V České republice mohou malé a střední podniky významně přispět k hospodářskému růstu, vytvářet nová pracovní místa …víceAbstract:
The innovative potential of small and medium-sized enterprises is a set of all resources that determine the measure of their readiness to perform tasks that ensure the achievement of the set innovative goals (implementation of the enterprise's innovative strategy). Small and medium enterprises play an important role in the economy of any country. In Czech Republic, small and medium-sized enterprises …víceKlíčová slova
SME innovations Czech Republic government support cooperation European Union development of small and medium enterprises stimulation of innovation activities foreign network / MSP inovace Česká republika vládní podpora spolupráce Evropská unie rozvoj malých a středních podniků stimulace inovačních aktivit zahraniční síť
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vda6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
- Oponent: DBA Oldřich Dutý, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie