Proměna vybraných nástrojů komunikace na kanálu ČT sport – Bc. Pavla Melenová
Bc. Pavla Melenová
Master's thesis
Proměna vybraných nástrojů komunikace na kanálu ČT sport
Transformation of the Selected Communication Tools Used by Czech Television Sports Channel
Abstract:
Magisterská diplomová práce zkoumá vliv sociálních sítí a webu na klasické televizní vysílání kanálu ČT Sport. Cílem práce je ukázat, jak se tyto platformy propojují, vzájemně doplňují a jak ČT Sport reaguje na současné komunikační trendy především v online prostředí. Jedním ze stěžejních zdrojů informací je rozhovor s vedoucím redaktorem portálu ČT Sport Jiřím Kalembou doplněný o interpretaci dat …moreAbstract:
This thesis analyzes the influence of social media and internet on standard broadcasting of the Czech Television Sports Channel. The aim of this research is to outline the connection between these two platforms and how they blend into one another and the reaction of the Czech Tv Sports Channel to current communication trends especially in the online environment. The principal source of information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bbpti/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2019
- Supervisor: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR -
Reality TV v ČT: Dramaturgická rozbuška, nebo veřejnoprávní pilíř?
Kamila Zlatušková