Zhodnocení marketingu vybraného města se zaměřením na cestovní ruch – Irena ŠKUBALOVÁ
Irena ŠKUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingu vybraného města se zaměřením na cestovní ruch
MARKETING EVALUATION OF CHOSEN CITY WITH FOCUS ON TOURISM
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit městský marketing zaměřený na cestovní ruch vybraného města. K analýze bylo vybráno město Plzeň, které je zapojeno do projektu EHMK 2015. Celkově práce popisuje různé marketingové aktivity, jednotlivé procesy nebo vzájemné vztahy návštěvníků a města. Úkolem je poukázat na rozvoj města a jeho snahu získat větší turistickou atraktivitu a na druhou stranu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate marketing to urban tourism selected city. The analysis was chosen city of Pilsen, which is involved in the ECOC 2015th Overall, the work describes different marketing activities, individual processes or relationships and visitors of the city. The task is to show the development of the city and its efforts to gain greater tourist attraction and on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUBALOVÁ, Irena. Zhodnocení marketingu vybraného města se zaměřením na cestovní ruch. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková