Intervenční programy pro děti s rizikovým chováním – Petra BABICOVÁ
Petra BABICOVÁ
Diplomová práce
Intervenční programy pro děti s rizikovým chováním
Intervention Programmes for Children with Risky Behaviour Patterns
Anotace:
Diplomová práce pojednává o intervenčních programech pro žáky s rizikovým chováním. Je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá intervenčními programy, rizikovým chováním a jeho prevencí, charakteristikou mladšího a staršího školního věku. Empirická část obsahuje cíl práce a výzkumný design, interpretaci výzkumného šetření diplomové práce, diskuzi pro praxi. Cílem výzkumného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with intervention programs for students with risky behavior. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with intervention programs, risk behavior and its prevention, the characteristics of younger and older school age. The empirical part contains the aim of the work and research design, interpretation of the research of the diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABICOVÁ, Petra. Intervenční programy pro děti s rizikovým chováním. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Výukové materiály pro matematiku na 2. stupni základních škol pro žáky se sluchovým postižením
Nikola DOSTÁLOVÁ -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva