Vliv politické reklamy na utváření veřejného mínění – Anna Mariia Pshenichnaia
Anna Mariia Pshenichnaia
Bachelor's thesis
Vliv politické reklamy na utváření veřejného mínění
Influence of political advertising on the formation of public opinion
Abstract:
Tato výzkumná práce analyzuje teoretické aspekty provádění politické reklamy a jejich funkce v ruských reáliích, stejně jako kritéria efektivnosti a její dopad na veřejné mínění. Autor práce provádí průzkum druhů politické reklamy, která jsou relevantní pro aktuální politické události pomocí metody dotazníku pro hodnocení veřejného mínění a jeho transformace prostřednictvím pořádání reklamní kampaně …moreAbstract:
This research paper analyzes the theoretical aspects of the implementation of political advertising and their features in Russian realities, as well as the criteria for the effectiveness of its impact on public opinion. The author of the work conducts a study of the types of political advertising relevant to current political events, using a questionnaire method to assess public opinion and its transformation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Průšová
- Reader: Marie Dohnalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PSHENICHNAIA, Anna Mariia. \textit{Vliv politické reklamy na utváření veřejného mínění}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ndusx1/.
Full text of thesis
Accessibility: Zdroje: https://imrussia.org/ru/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/1344-the-propaganda-of-the-putin-era-2 source: https://imrussia.org/ru/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/1344-the-propaganda-of-the-putin-era-2
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Zdeněk Řeháček -
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
Miroslava Solárová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
Vojtěch Paleta -
Rozvoj přístupů k měření loajality zákazníků
Jiří Lička -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Disinformation, fake news and public opinion: a case study of the 2022 Chilean national plebiscite
Guilherme DE OLIVEIRA SCAGLIONE
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights