Motivation and Its Role in Learning Foreign Languages – Mgr. Szymon DOMAŃSKI
Mgr. Szymon DOMAŃSKI
Master's thesis
Motivation and Its Role in Learning Foreign Languages
Motivation and Its Role in Learning Foreign Languages
Abstract:
The following thesis consists of four chapters. Taking the bottom-up approach, each chapter will analyse the issue of motivation at various levels of complexity: The first chapter will elaborate upon two psychological processes that have a decisive impact on a learner?s motivation and that are very common in school life. These processes are called: attribution, self-efficacy and the arousal theory …moreAbstract:
Tato diplomová práce,sestávající ze čtyř kapitol, představí analýzu problematiky motivace z různýchúhlů pohledu. První kapitola detailně popisuje dva psychologické procesy, kterémají rozhodující vliv na motivaci žáků, a to vnímanou osobní účinnost a aktivačníteorii výkonnosti. Druhá kapitola se věnuje transakční analýze, což je soubor komunikačníchstrategií, jejichž znalost umožňuje učiteli vyhnout …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Accessible from:: 22. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOMAŃSKI, Szymon. Motivation and Its Role in Learning Foreign Languages. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Motivace žáků při výběru druhého cizího jazyka na základních školách
Jakub Šmíd -
Motivace zaměstnanců ke studiu cizích jazyků v prostředí německé firmy sídlící v České republice
Kamila Kohoutková