Bc. Filip Azer

Bachelor's thesis

Analýza využití značky

Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze využití značky. Cílem je zjistit, jakou pozici má značka na trhu a jak je vnímána širokou veřejností. Základem praktické části je analýza postoje vybraného segmentu spotřebitelů, vyhotovená prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledek ukazuje, jaké mají spotřebitelé povědomí o značce, jak jsou spokojeni a jakou důvěru k ní mají. Autor dochází k závěru, že …more
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the analysis of brand use. The aim is to find out what position the brand has on the market and how it is perceived by the general public. The basis of the practical part is an analysis of the attitude of a selected segment of consumers, made through a questionnaire survey. The result shows how consumers are aware of the brand, how satisfied they are, and how confident …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích