Návrh komunikační kampaně nového produktu na českém trhu – Bc. Tereza Pidrmanová
Bc. Tereza Pidrmanová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně nového produktu na českém trhu
Communication campaign of launching a new product on the Czech market
Anotace:
Práce se zabývá zaváděním nového produktu na trh, kterým je Metaxa Honey Shot. Tématem práce je návrh komunikační kampaně, kde se pokusím pro společnost navrhnout nové podněty, které bude schopna využít pro plnění svých cílů. K tomu je potřeba zmapovat prostředí, ve kterém se produkt pohybuje, k čemuž je využita situační analýza. Práce se dále zabývá budováním značky. Popisuje a vyhodnocuje zavádění …víceAbstract:
Diploma thesis is about the launching new product on the market, namely Metaxa Honey Shot. The theme of this diploma thesis is designed a communications campaign that will bring new impetus which can help company with fulfill their goals. This requires a mapping of a product market. For this is used situational analysis. The thesis also discusses about brand building. Describes and evaluates the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/om6fn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková