Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení – Bc. Anna Michalová
Bc. Anna Michalová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Marketing mix proposal for selected accomodation facility
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu a následný návrh nového marketingového mixu pro ubytovací zařízení Apartmány Rožmberk. V první části této bakalářské práce je podrobně zpracována teoretická část, která se zabývá metodami tvorby marketingového mixu. Součástí této analýzy je provedení situační analýzy a detailní rozebrání jednotlivých složek marketingového mixu, známých …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the existing marketing mix and the subsequent proposal of a new marketing mix for the accommodation facility Apartments Rožmberk. In the first part of this bachelor thesis the theoretical part is elaborated in detail, which deals with the methods of creating the marketing mix. This analysis includes a situational analysis and a detailed analysis of the individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/humlb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kocourek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala