Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení – Bc. Anna Michalová
Bc. Anna Michalová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Marketing mix proposal for selected accomodation facility
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu a následný návrh nového marketingového mixu pro ubytovací zařízení Apartmány Rožmberk. V první části této bakalářské práce je podrobně zpracována teoretická část, která se zabývá metodami tvorby marketingového mixu. Součástí této analýzy je provedení situační analýzy a detailní rozebrání jednotlivých složek marketingového mixu, známých …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the existing marketing mix and the subsequent proposal of a new marketing mix for the accommodation facility Apartments Rožmberk. In the first part of this bachelor thesis the theoretical part is elaborated in detail, which deals with the methods of creating the marketing mix. This analysis includes a situational analysis and a detailed analysis of the individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/humlb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHALOVÁ, Anna. \textit{Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nf2a9t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková