Bc. Anna Michalová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení

Marketing mix proposal for selected accomodation facility
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu a následný návrh nového marketingového mixu pro ubytovací zařízení Apartmány Rožmberk. V první části této bakalářské práce je podrobně zpracována teoretická část, která se zabývá metodami tvorby marketingového mixu. Součástí této analýzy je provedení situační analýzy a detailní rozebrání jednotlivých složek marketingového mixu, známých …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of the existing marketing mix and the subsequent proposal of a new marketing mix for the accommodation facility Apartments Rožmberk. In the first part of this bachelor thesis the theoretical part is elaborated in detail, which deals with the methods of creating the marketing mix. This analysis includes a situational analysis and a detailed analysis of the individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/humlb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.