Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ – Viktorie Fingerhutová
Viktorie Fingerhutová
Bakalářská práce
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Building an attractive employer brand in relation to university graduates
Anotace:
Cílem práce je analýza procesů a nástrojů budování značky zaměstnavatele ve společnosti Johnson & Johnson. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jejich zaměstnanců, definování využívaných postupů při interním tak externím budováním značky zaměstnavatele. V části praktické jsou tyto postupy porovnávány s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the processes and tools of building an employer's brand in Johnson & Johnson. The theoretical part deals with the relationship between the employer's brand and the involvement of their employees, defining the procedures used in internal and external building of the employer's brand. In the practical part, these practices are compared with the activities Johnson …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v8ao1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova