Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ – Viktorie Fingerhutová
Viktorie Fingerhutová
Bachelor's thesis
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Building an attractive employer brand in relation to university graduates
Abstract:
Cílem práce je analýza procesů a nástrojů budování značky zaměstnavatele ve společnosti Johnson & Johnson. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jejich zaměstnanců, definování využívaných postupů při interním tak externím budováním značky zaměstnavatele. V části praktické jsou tyto postupy porovnávány s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the processes and tools of building an employer's brand in Johnson & Johnson. The theoretical part deals with the relationship between the employer's brand and the involvement of their employees, defining the procedures used in internal and external building of the employer's brand. In the practical part, these practices are compared with the activities Johnson …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/v8ao1/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FINGERHUTOVÁ, Viktorie. \textit{Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/nfc3vj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova