Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně – Bc. Simona Ladislavová
Bc. Simona Ladislavová
Bakalářská práce
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
The Role of Direct Marketing in an IMC Company with the Design of a Specific Campaign
Abstract:
The bachelor thesis addresses the issue of direct marketing in an IMC company and its effectiveness. The main goal of the final thesis is to use a case study of the company to record any shortcomings in the overall process and to suggest improvements for the marketing strategy of Mondelez International. In the theoretical part I will focus on defining the concept of marketing, direct marketing, marketing …víceAbstract:
Bakalárska práca rieši problematiku direct marketingu v IMC podniku a jeho efektivitu. Hlavným cieľom záverečnej práce je pomocou case study daného podniku evidovať prípadné nedostatky celkového procesu a navrhnúť zlepšenia pre marketingovú stratégiu spoločnosti Mondelez International. V teoretickej časti sa zameriam na vymedzenie pojmu marketing, priameho marketingu, marketingovej komunikácie a výčet …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nojh9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk