Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy – Bc. Pavlína Krutská
Bc. Pavlína Krutská
Bachelor's thesis
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Possibilities of Using Google Analytics in a Small Company Marketing
Anotácia:
Využití Google Analytics a dalších marketingových nástrojů pro získávání informací o zákaznících a tvorbu marketingové strategie malé firmy.Abstract:
Use Google Analytics and other marketing tools to gather customer information and create a small business marketing strategy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/dt2rd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUTSKÁ, Pavlína. \textit{Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ngsdq1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
On-line marketing firmy SoftGate, s.r.o.
Jan Horák