Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko) – Kateřina Hirschová
Kateřina Hirschová
Master's thesis
Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko)
Proposal of development of media agencies Knowlimits Group, Inc. by entering a new market (Slovakia)
Abstract:
HIRSCHOVÁ, Kateřina: Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko). [Diplomová práce] / Kateřina Hirschová -- Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská; Katedra marketingu. -- vedoucí práce: doc. Ing. Jana Boučková, CSc. Praha: VŠE, 2013. 81 s. Diplomová práce se věnuje možnosti mediální agentury vstoupit na slovenský trh. První …moreAbstract:
HIRSCHOVÁ, Kateřina: Proposal of development of media agencies Knowlimits Group, Inc. by entering a new market (Slovakia). [Thesis] / Kateřina Hirshová - University of Economics in Prague. Faculty of Business; Department of Marketing. - Supervisor: doc. Ing. Jana Boučková, PhD. Prague: University of Economics in Prague, 2013. 81p. This thesis deals with the possibility of a media agency to enter the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38853
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2013
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Ondřej Pešek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIRSCHOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh rozvoje mediální agentury KNOWLIMITS Group, a.s. prostřednictvím vstupu na nový trh (Slovensko)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ni5m6c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Mediální trh v ČR
Diana Kovalčuková