Marketingový mix v on-line bankovnictví – Petra ŠTAMBERKOVÁ
Petra ŠTAMBERKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix v on-line bankovnictví
Online banking marketing mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce bylo specifikovat marketingový mix bankovních služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na marketing bankovních služeb a proměnné marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingový mix dvou vybraných bank - České spořitelny, a.s. a ČSOB, a.s.Abstract:
The subject of this thesis was specify the marketing mix of banking services. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on marketing of bank services, and marketing mix variables. Practical analyzes of the marketing mix of the two selected banks - Česká spořitelna, Inc. a ČSOB, Inc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTAMBERKOVÁ, Petra. Marketingový mix v on-line bankovnictví. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Pavel Řepásek -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Analýza marketingového mixu ve společnosti Máca, s.r.o.
Jiří Máca -
Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír
Vlasta Klosová -
Návrh marketingové komunikace a komunikačního mixu pro Kolo pro život
Kryštof Kocánek -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva