Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích – Jonáš Navrátil
Jonáš Navrátil
Master's thesis
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích
USING SOCIAL NETWORKS FOR COMPETITIVE INTELLIGENCE IN ORGANIZATIONS
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje teoretickou a praktickou část využití sociálních sítí pro Competitive Inteligence v organizacích. Jsou zde teoreticky shrnuty základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. A to jak v oblasti Competitive inteligence, tak i sociálních sítích. Současně jsou teoreticky popsány jednotlivé sociální sítě, jejichž využití je v dnešní době, podle autora, pro organizace nejdůležitější …moreAbstract:
This diploma thesis summarizes the theoretical and practical part of the use of social networks for competitive intelligence in organizations. The basic concepts related to this topic are theoretically summarized. Both in the field of Competitive Intelligence and social networks. Representatives of social networks are described including these days utilization. Representatives are selected according …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72457
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Libor Gála
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Marketing-Funktion von Facebook am Beispiel der Firma Dr. Oetker
Dominika KRAUSSOVÁ -
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
David Pála -
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Martin Peter -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová