Socializační aspekty společné edukace mládeže zdravé a s handicapem – Bc. Petr Humpolíček
Bc. Petr Humpolíček
Master's thesis
Socializační aspekty společné edukace mládeže zdravé a s handicapem
Socialization aspects of the common education healthy and disability youth
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice sociálizačních aspektů společných pro mládež zdravou a s handicapem. Vymezuje základní pojmy a definice, které s touto problematikou souvisí. Seznamuje se vzdělávacím procesem žáků s tělesným postižením a zdravých žáků.Abstract:
This thesis deals with the issue of socialization aspects common to youth health and disability. It defines the basic concepts and definitions related to this problem. It introduces the learning process of students with disabilities and students healthy. The thesis is an example of an individual education plan.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Humpolíček, Petr. Socializační aspekty společné edukace mládeže zdravé a s handicapem. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Asistent pedagoga jako podpora v inkluzivním prostředí SŠ u žáků s tělesným postižením
Linda Stehlíková -
Asistent pedagoga
Hana Kubátová