Bc. Tereza Líznerová

Bakalářská práce

Úloha lidského faktoru v marketingově řízeném podnikatelském subjektu

The role of human factor in a marketing oriented business entity
Anotace:
Tato práce se zabývá úlohou lidských zdrojů v marketingově řízené společnosti. Hlavním cílem bylo analyzovat současný stav řízení lidských zdrojů a zjistit nedostatky, které jsou důvodem nespokojenosti zaměstnanců. V teoretické části je charakterizován přehled nejdůležitějších informací k tomuto tématu z odborné literatury. Praktická část se zabývá analýzou řízení lidských zdrojů ve společnosti Möbelix …více
Abstract:
This work deals with the role of human resources in a marketing oriented company. The main objective was to analyze the currents state of human resource management and to find shortcomings, which are the reasons for employee dissatisfaction. The theoretical part describes an overview of the most important information on this topic from the literature. The practical part deals with the analysis of human …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní