Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně …more
Abstract:
This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word {\clqq}brand``, target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4805

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2007
  • Supervisor: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANOUŠKOVÁ, Tereza. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications