Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání – Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ
Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně …moreAbstract:
This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word {\clqq}brand``, target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4805
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOUŠKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/njjae3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANOUŠKOVÁ, Tereza. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Nikola Glogarová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová