Návrh marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa – Bc. Elena Mikulová
Bc. Elena Mikulová
Bakalářská práce
Návrh marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa
Designing a marketing campaign for cross-border tourist attraction Železná cyklotrasa
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou návrhu marketingové kampaně. Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa. První kapitola práce je věnována teoretickému vymezení se zaměřením na marketingovou komunikaci a tvorbu marketingových kampaní. Druhá kapitola obsahuje představení projektu Železná cyklotrasa …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication and marketing campaign design. The aim of this bachelor thesis is to create a marketing campaign design for the cross-border tourist attraction Železná cyklotrasa. The first chapter of the thesis is devoted to the theoretical definition with a focus on marketing communication and marketing campaign design. The second chapter contains an introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/f2nkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radana Szeligová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULOVÁ, Elena. \textit{Návrh marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/njl7xm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková