Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Bc. Laura Čapková
Bc. Laura Čapková
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication Mix Proposal of a New Product Line
Anotace:
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady produktu UGO. V práci se zaměřuji na analýzu trhu, kde určuji hlavní konkurenční výrobky produktu Ugo. Dále se v práci zabývám rozborem marketingového mixu a do detailu se věnuji komunikačnímu mixu sledovaného výrobku, kde srovnávám a upřesňuji, které části jsou v praxi skutečně využívány a které naopak ne. V závěru práce …víceAbstract:
The topic of this dissertation is Communication Mix Proposal of a New Product Line UGO. The dissertation is focused on the analysis of the market, which defines the main competing products of Ugo. Further I am focusing on the analysis of the marketing mix and the detail is devoted to the communication mix the product concerned, which compares and specifies which parts of the communication mix are actually …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dttm4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl