Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi – Mgr. Patrik KOČÍ
Mgr. Patrik KOČÍ
Rigorózní práce
Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi
The Realization of Flipped Classroom and Teacher's Mentoring Skills in Synergy with Modern Technologies
Anotace:
Rigorózní práce se věnuje integraci vyučovacích metod, které se snaží o zvýšení aktivizace žáků ve vyučovacím procesu. Již první kapitoly jsou propojeny s hlavním cílem práce, což je popis realizace vyučovacích metod v gymnaziálním studiu se zaměřením na přírodní vědy. Práce se zaměřuje i na objektivní výsledky nestandardizovaných a standardizovaných žákovských dotazníků. Téma práce je propojeno s …víceAbstract:
Thesis deals with the teaching methods´ integration try to increase a students´ activation during the teaching process. The first chapters are connected with teaching methods´ implementation at grammar school. It is focused on natural science education, difficulties during implementation, evaluation, own opinions´ sharing and students´ questionnaires. The flipped teaching makes efforts to bring working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČÍ, Patrik. \textit{Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi}. Online. Rigorózní práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/njpuxm/.
Jak správně citovat práci
KOČÍ, Patrik. Realizace převrácené třídy a rozvoj mentorských dovedností učitele v synergii s moderními technologiemi. Ostrava, 2018. rigorózní práce (RNDr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaRigorózní řízení / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro 2. stupeň základních škol a střední školy (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ
Pavel Pokorný -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Aktivizující metody ve výuce českého jazyka
Kateřina Štěpančíková -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující metody ve výuce na 1. st. ZŠ
Kateřina ŠIMŠA