Návrh komunikačního mixu pro společnost na trhu odpadového hospodářství – Lýdia Botková
Lýdia Botková
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu pro společnost na trhu odpadového hospodářství
Design of Communication Mix for Company on the Waste Management Market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o společnosti působící na trhu odpadového hospodářství v městě Košice. Cílem této práce je analyzovat současné marketingové aktivity společnosti a na jejich základě přinést návrhy, které by vylepšily dosavadní marketingovou komunikaci, a zároveň by pomohly více prohloubit vědomostní úroveň občanů v oblasti ekologie a ochrany životního prostředí. Práce je rozdělená do dvou …víceAbstract:
The master thesis deals with the company operating on the market of the waste economy in the city of Košice. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities of the company and use them for giving proposals, that can improve the current marketing communication and to help to improve the information level of the citiziens in the field of ecology and the enviroment protection as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOTKOVÁ, Lýdia. \textit{Návrh komunikačního mixu pro společnost na trhu odpadového hospodářství}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/njzwn4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova