Tomáš Bárta

Bakalářská práce

Marketing služeb

Services Marketing
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je shrnout současné komunikační marketingové nástroje Pivních lázní Bernard a doporučit jejich vylepšení. Dílčím cílem je návrh na zlepšení kvality lázeňských služeb tohoto subjektu. Teoretická část vymezuje pojem marketing a v průběhu vysvětluje rozdíly mezi marketingem služeb a marketingem výrobku. Aspekty strategického marketingového řízení zde zahrnují teorii …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to review the current communication tools marketing of Beer Spa Bernard and recommend their improvement. The partial objective of the proposal is an improvement of the quality of the mentioned subject. The theoretical part defines the concept of marketing and in the course of explaining the differences between marketing services and marketing products. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nkjw8b nkjw8b/2
16. 3. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.