Tomáš Bárta
Bakalářská práce
Marketing služeb
Services Marketing
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je shrnout současné komunikační marketingové nástroje Pivních lázní Bernard a doporučit jejich vylepšení. Dílčím cílem je návrh na zlepšení kvality lázeňských služeb tohoto subjektu. Teoretická část vymezuje pojem marketing a v průběhu vysvětluje rozdíly mezi marketingem služeb a marketingem výrobku. Aspekty strategického marketingového řízení zde zahrnují teorii …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to review the current communication tools marketing of Beer Spa Bernard and recommend their improvement. The partial objective of the proposal is an improvement of the quality of the mentioned subject. The theoretical part defines the concept of marketing and in the course of explaining the differences between marketing services and marketing products. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva