Patrik Piščák
Master's thesis
CRM v éře sociálních médií
CRM in the Social Media Era
Abstract:
Cílem práce bylo zjistit, jak mohou firmy využít sílu sociálních médií s využitím sociálního CRM. Bylo zkoumáno, jak integrovat kanály sociálních médií do existujících platforem pro řízení vztahu se zákazníky a jak mohou ovlivnit zákaznické služby a věrnost zákazníků. Jako výzkumná metoda byla použita případová studie postavená na sběru dat z individuálních rozhovorů, netnografického pozorování a dotazníkového …moreAbstract:
The aim of the work was to know how companies can gain from the social media power utilizing it in CRM system. It was investigated that integration of social media channels into current CRM platforms can influence customer service as well as customer loyalty. There was used a mixture of both qualitative and quantitative research methods with an abductive approach. As a research method was chosen a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113737
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Jana Valdmannová
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane