Bc. Veronika Kalvodová

Master's thesis

Inkluze intaktních a tělesně postižených žáků v německé škole

Inclusion of Intact and Disabled Students in a German school
Anotácia:
Diplomová práce je věnována inkluzi intaktních a tělesně postižených žáků v německé škole. Magisterská práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje definici inkluze a integrace, inkluzivního a integrovaného vzdělávání a legislativní opatření pro žáky s tělesným postižením. Rovněž popisuje český a německý vzdělávací systém. Empirická část má charakter kvalitativního …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on inclusive education of intact students and students with physical disabilities in the german school. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part is devoted to defining the concepts of inclusion and integration, inclusive and integrative education, formalities legislative definition for pupils with physical disability …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedúci: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy