Implementace MIS ve společnosti Fatra a. s. Napajedla – Eva ZAKOPALOVÁ
Eva ZAKOPALOVÁ
Bakalářská práce
Implementace MIS ve společnosti Fatra a. s. Napajedla
Implementation of MIS in Fatra Napajedla company
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým informačním systémem (MIS) ve společnosti Fatra, a. s. Napajedla. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam a nutnost MIS, jako nástroje pro efektivní zpracování informací. Takový ucelený systém informací z podniku, následně doplněný o vnější informace, pak zajišťuje managementu potřebná data nezbytná pro kvalifikovaná rozhodnutí, získávání …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing information system (MIS) in Fatra, a. s. It describes the current state of use of marketing information and emphasize the importance and necessity of MIS as a tool for efficient information processing. Such a comprehensive system information from the company, subsequently supplemented by external information, then provides the necessary management data necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21635
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAKOPALOVÁ, Eva. Implementace MIS ve společnosti Fatra a. s. Napajedla. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Integrace entity „cash event“ v systémech Sugar CRM a Adempiere
Jan Růžička -
Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM
Michal VILÉM