The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences – Bc. Zuzana Habrovanská
Bc. Zuzana Habrovanská
Bakalářská práce
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Vzájemný vliv dospělého studenta a začínajícího tutora v individuálním vyučování: případová studie založená na preferencích stylů učení“ je sledovat pokrok studenta, stejně jako profesní růst začínajícího tutora během tří měsíců individuálního vyučování a popsat vliv využití učebních stylů na vyučovací proces. V teoretické části práce jsou uvedena specifika učení se cizímu jazyku …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis “The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences” is to follow the progress of the learner as well as the professional growth of the beginning tutor during three months of weekly one-to-one English classes and to identify the role of their preferred learning styles in the process. The …víceKeywords
akvizice cizí jazyk dospělý dotazník individuální výuka motivace plán hodiny pokrok případová studie rozdíly sebehodnocení strategie učení student styl učení tutor VARK vzájemný vliv začátečník acquisition adult beginner case study differences learner learning style learning strategy lesson plan motivation mutual influence one-to-one progress questionnaire second language self-evaluation survey
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtsf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABROVANSKÁ, Zuzana. \textit{The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/nlmeyg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Zuzana Petrová -
Creative approach to learning through reading in one-to-one sessions with a pre-teen
Anežka Kováčová -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Efektivní náborová strategie: Případová studie
Anna Gajdošíková -
Volba strategie budoucího rozvoje nadačního fondu - případová studie Nadačního fondu Zkruhu
Vítek Chaloupecký -
Strategické plánování ve startupu – případová studie
Ján Kuma