Věda a výzkum v malém a středním podnikání – Bc. Jitka Hlaváčková
Bc. Jitka Hlaváčková
Bachelor's thesis
Věda a výzkum v malém a středním podnikání
Research in SMEs
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na popis problematiky vědy a výzkumu v malých a středních podnicích. Cílem je uvést aktuální finanční mechanizmy, do kterých je možné aplikovat a získat finanční podporu pro výzkumné aktivity. Dále popisuje proces přípravy projetkové žádosti, administraci projektu v případě, že je projekt podpořen a financován. Součástí práce je i shrnutí poznatků týkající se duševního …viacAbstract:
This thesis is focused on description of the problem of research and development in small and medium enterprises. The aim is to mention current financial programmes for application to gain funds for covering research costs. Further it describes preparation of project proposals, project administration when the grant was approved and funds were awarded. The thesis also includes summary findings concerning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s4w6t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Vojtěch Chlubna, Ph.D.
- Oponent: Dr. Jan Lachman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria