Lucie LENKVÍKOVÁ
Bakalářská práce
Masová komunikace
se zaměřením na reklamu
Mass communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá masovou komunikací, je zaměřena na televizní reklamu. Zabývá se vývojem, vlivem, účinky masové komunikace. Podrobněji popisuje problematiku reklamy z psychologického hlediska. V praktické části práce má velký význam dotazník. Na otázky odpovídalo 94 respondentů a odpovědi jsou vyhodnoceny v grafech. Výsledky jsou tedy vyjádřeny procentuálně. Dále jsou zde uvedeny novinové …víceAbstract:
This thesis deals with mass communication, is focused on television advertising. It deals with development, influence the effects of mass communication. Describes in detail the issue of advertising, from a psychological point of view. The practical part is of great importance to the questionnaire. The questions in 94 respondents and responses are evaluated in the charts. Results are therefore expressed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
44144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alena Szachtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LENKVÍKOVÁ, Lucie. Masová komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová -
Logopedická terapie u dětí s vývojovými poruchami řečové komunikace
Vendula Šrámková -
Specifika lidské komunikace
David Kocourek -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon