Individuální a skupinová integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Renata NESÁZALOVÁ
Renata NESÁZALOVÁ
Bakalářská práce
Individuální a skupinová integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Individual and group integration of children with special educational needs in nursery school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit názory učitelek mateřských škol na problematiku integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, na základě jejich vzdělání a zkušeností z praxe. Teoretická část vymezuje problematiku integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření ve vesnických a městských mateřských školách, zkušenosti a názory pedagogů …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the views of kindergarten teachers on the integration of children with special educational needs, based on their training and experience from practice. The theoretical part defines the issues of integration of children with special educational needs. The practical part contains the results of a survey carried out in rural and urban nursery schools, experiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Zveřejnit od: 26. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Danuška Tomanová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NESÁZALOVÁ, Renata. \textit{Individuální a skupinová integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/nmadyi/.
Jak správně citovat práci
NESÁZALOVÁ, Renata. Individuální a skupinová integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nmadyi nmadyi/2
26. 3. 2014