Bc. Leoš Březina

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Heluz

Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy HELUZ“ je tématem, které navrhuje efektivní marketingovou strategii stejnojmenné společnosti, která působí na českém trhu již od roku 1993 a zabývá se výrobou cihelných výrobků. Tato práce zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie pro dosažení stanovených cílů, tedy takovou formu prezentace společnosti, která ji představí jako spolehlivého …více
Abstract:
The thesis "Marketing strategy of HELUZ" is a topic focused on suggestion of an efficient marketing strategy for the aforementioned company. The company is present in the Czech market and have been focusing on the manufacture of brick components since 1993. The work emphasizes the importance of a marketing strategy in order to achieve given goals, that is, a representational form displaying the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Milena Zimmermannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích