Zuzana Jenčíková
Bachelor's thesis
Španělská gastronomie
The spanish Gastronomy
Anotácia:
Tématem této práce je zmapovat, v jaké míře je rozšířená španělské kuchyně v České republice a jak velká je její poptávka. Teoretická část práce je zaměřena na specifika dané gastronomie a její teritoriální rozčlenění. Dále jsou objasněny zásady při přípravě tradičních španělských pokrmů, význam a principy této kuchyně v konkrétní lokalitě. Analytická část práce se věnuje přehledu restaurací španělského …viacAbstract:
The theme of this work is to explore the extent to which Spanish cuisine is widespread in the Czech Republic and how big is the demand. The theoretical part is focused on the specifics of gastronomy and its territorial division. Further clarifying the principle in preparing traditional Spanish dishes, importance and principles of this cuisine in a particular location. The analytical part is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9377/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Historie, přehled a analýza pražských restaurací nabízejících španělskou kuchyni
Dominika Neumanová -
Základní rysy gastronomie Francie a Španělska.
Ingrid PTÁČKOVÁ -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková