Bc. Karel Chromý

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

The building of marketing strategy for a company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie podniku, působícího v oblasti zdravotnictví. Za pomoci analýz určuje jeho silné a slabé stránky a snaží se vystihnout příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje marketingovou strategii pro zlepšení současné situace a konkurenceschopnosti podniku.
Abstract:
The diploma thesis focuses on creating a marketing strategy for a company operating in the healthcare field. By use of analyses it identifies the company´s strengths and weaknesses and tries to perceive opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis suggests a marketing strategy aimed at improving the current situation and the company´s competitiveness.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Mgr. Václav Polata

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting