Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav – Michal Hubínek
Michal Hubínek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav
Marketing communication in FK Mladá Boleslav
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozborem a analýzou marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Mladá Boleslav. V teoretické části byly vysvětleny a definovány hlavní pojmy, které byly později použity při situační analýze klubu. Po provedení analýzy byla navrhnuta doporučení ke zlepšení současného stavu, společně s tím byla stanovena časová osa pro vyhodnocování výsledků.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of marketing communication in the football club Mladá Boleslav. In the theoretical part, the main terms were explained and defined, which were later used in the situational analysis of the club. After the analysis, recommendations were proposed to improve the current state, together with a timeline for evaluating the results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva