Analýza spotřebního chování při výběru destinace – Adéla Apltauerová
Adéla Apltauerová
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Analysis of consumer behavior when choosing a destination
Anotace:
APLTAUEROVÁ, Adéla. Analýza spotřebního chování při výběru destinace [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 66 stran. Cílem práce je analýza chování a určení preferencí spotřebitelů při výběru konečné destinace pro svou dovolenou. Hlavní metody využité v práci jsou studium a vlastní interpretace odborné literatury a provedení průzkumu za pomoci dotazníkového šetření. Na základě výsledků …víceAbstract:
APLTAUEROVÁ, Adéla. Analysis of consumer behavior when choosing a destination [Bachelor’s dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 66 pages. The aim of the dissertation is to analyse consumer behavior and determine consumers’ preferences when choosing a final destination for their vacation. The main methods used in the dissertation are studying and using my own interpretations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13844/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
APLTAUEROVÁ, Adéla. \textit{Analýza spotřebního chování při výběru destinace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/nngu0a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím