Analýza spotřebního chování při výběru destinace – Adéla Apltauerová
Adéla Apltauerová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Analysis of consumer behavior when choosing a destination
Abstract:
APLTAUEROVÁ, Adéla. Analýza spotřebního chování při výběru destinace [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 66 stran. Cílem práce je analýza chování a určení preferencí spotřebitelů při výběru konečné destinace pro svou dovolenou. Hlavní metody využité v práci jsou studium a vlastní interpretace odborné literatury a provedení průzkumu za pomoci dotazníkového šetření. Na základě výsledků …moreAbstract:
APLTAUEROVÁ, Adéla. Analysis of consumer behavior when choosing a destination [Bachelor’s dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 66 pages. The aim of the dissertation is to analyse consumer behavior and determine consumers’ preferences when choosing a final destination for their vacation. The main methods used in the dissertation are studying and using my own interpretations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13844/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím