Jaroslav Valenta
Bachelor's thesis
Firemní Instagram - analýza zájmu
Business Instagram – interest analysis
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza optimálních metod pro správu firemních účtů na sociálních sítích. Díky analýze odborných zdrojů v teoretické části práce vymezuje několik charakteristických metod a postupů pro zvýšení návštěvnosti instagramového profilu a zvýšení projeveného zájmu o značku pod firemním instagramovým účtem. Následně na dvou firemních instagramových účtech firmy Jumppark s …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of optimal methods for managing business accounts on social networks. Thanks to the analysis of professional sources in the theoretical part of the work it defines several methods and procedures for increasing attendance and interest on the Instagram profile. Subsequently, it tests the actual effectiveness of these methods on two business Instagram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Alexander Galba
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights