Marcela HRABÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion

Marketing analysis of retail shop Takko fashion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingové činnosti v konkrétní malobchodní jednotce Takko fashion. V teoretickém zakotvení práce je charakterizována problematika maloobchodní prodejny a jejího marketingového mixu. V praktickém zakotvení je společnost stručně popsána a je provedena analýza prostředí, ve kterém se prodejna nachází. Na základě výsledků marketingové analýzy budou …more
Abstract:
This thesis deals with a detailed analysis of marketing activities in a particular retail storeTakkofashion. Thetheoretical part ischaracterized by theissueof retail stores and it's marketing mix. In thepractical part isthecompanybrieflydescribed and theanalysisofenvironmentofthestoreisacomplished. At thesametime, in this part are interpretedresultsofmyownsurvey, whichis part ofthisthesis.Based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRABÁKOVÁ, Marcela. Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management