Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion – Marcela HRABÁKOVÁ
Marcela HRABÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion
Marketing analysis of retail shop Takko fashion
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingové činnosti v konkrétní malobchodní jednotce Takko fashion. V teoretickém zakotvení práce je charakterizována problematika maloobchodní prodejny a jejího marketingového mixu. V praktickém zakotvení je společnost stručně popsána a je provedena analýza prostředí, ve kterém se prodejna nachází. Na základě výsledků marketingové analýzy budou …viacAbstract:
This thesis deals with a detailed analysis of marketing activities in a particular retail storeTakkofashion. Thetheoretical part ischaracterized by theissueof retail stores and it's marketing mix. In thepractical part isthecompanybrieflydescribed and theanalysisofenvironmentofthestoreisacomplished. At thesametime, in this part are interpretedresultsofmyownsurvey, whichis part ofthisthesis.Based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABÁKOVÁ, Marcela. \textit{Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/nnq1hb/.
Jak správně citovat práci
HRABÁKOVÁ, Marcela. Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza průmyslového turismu
Anna Chlumová