Bc. Veronika Štanglová

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací a hodnocením vlivů působících na obchodní řetězec Penny Market, konkrétně na zvolenou pobočku v Kamenici nad Lipou. Půjde o získání informací a práci s nimi. Podle sehnaných informací bude určena současná strategie společnosti a její efektivnost. V případě neefektivní strategie budou v další části práce, konkrétně v diskuzi výsledků, určeny návrhy a opatření …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the identification and evaluation of influences impacting the retail chain Penny Market, namely on its chosen subsidiary in Kamenice nad Lipou. It involves the collection of information and work with it, then the company´s current business strategy and its efficiency will be determined. In case of in effective strategy, the following part of the thesis will contain …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích